BMW R-1100GS

Nowe życie starego GS’a

Zaplanowana kosmetyka a raczej renowacja kilku elementów BMW R-1100GS wymaga tak dużej ilości pracy potrzebną do jej ukończenia, że rozłożona została na 2 zimy. Właściwie z renowacji zrobi się prawie przebudowa motocykla. Tak oto z fabrycznej bejcy nastanie zupełnie nie fabryczna bejca, choć już wiadomo że projekt rozłożony zostanie na dłuższy okres pracy, to finalny projekt będzie na pewno przez ten czas kilka razy „pływał”.

Zakres wymaganych prac obejmuje:
– lakierowanie praktycznie każdego element motocykla
– lakierowanie ramy
– lakierowanie całego zawieszenia, lakierowanie plastików
– lakierowanie silnika
– cały bieżący eksploatacyjny serwis
– zmiana zadupka itp itd :)

Na pierwszy ogień poszedł cały bieżący serwis motocykla, czyli wymiana oleju i filtra. Stary płyn hamulcowy dostał zasłużoną już dawno emeryturę, podobnie zresztą jak i zmęczone życiem stare przewody hamulcowe. Nowy oplot od Goodridge’a zmienił czucie i skuteczność hamulcy. Luzy zaworowe wymagały kontroli więc tez zostały sprawdzone a przy o
Popękane plastiki zostały pospawane, a część z nich polakierowana.

BMW R-1100 GS remont i serwis motocykla
« 1 z 4 »